Könyves gondolatok, olvasmányok és amik egyébként elgondolkodtatnak naponta...

Renáta W. Müller SZUBJEKTÍV könyves naplója

Renáta W. Müller SZUBJEKTÍV könyves naplója

Ez is hazai!

2020. augusztus 04. - Renáta W. Müller

Fayer Sándor: Ördögi kör

Bevallom eléggé beparázva kezdtem bele ebbe a regénybe, mert ugye kortárs szerzőtől kaptam, akinek - ha nem tévedek - ez az első regénye. Halmozottan kényes helyzet. Hogy a bánatba mondom meg udvariasan, ha esetleg nem tetszik? Mi van, ha egyenesen rettenetesnek tartom? (előfordult már korábban, és inkább lenyeltem a véleményemet) letoltes.jpegDe hát ismertek, mikor volt olyan, hogy nem ugrottam fejest egy kihívásba? Aztán ahogy elkezdtem, és kezdtünk összeismerkedni a sztorival, elég hamar világos lett, hogy: NEM LESZ ITT BAJ!

Az egész afgán konfliktus, az al-Kaida, a Tálibok, az öngyilkos merényletek, vizes vallatás és hasonlók nem igazán felemelő téma, de a szerző olyan remekül adagolja hozzá az iróniát és a humort, hogy emészthetővé válik az egész. Nekem állatira bejött a nyers humora, és a modern szóhasználata is. Ki is emeltem magamnak néhány részt, amiket szétröhögtem magam. Gördülékeny stílus, bevonja az olvasót a történésekbe, csak úgy peregnek a lapok. Könnyű volt olvasni annak ellenére, hogy a téma nagyon is drámai. Érdekfeszítő dokumentációja egy egyébként elzárt világnak, kellő mennyiségű erotikával fűszerezve. És még a borító is tetszik, pedig én elég kényes vagyok az ilyesmire. :) Kiválóan fedi a sztorit, jól jelzi az olvasónak, hogy mire számíthat.

Mindent összevetve; engem abszolút levett a lábamról a szerző ezzel a könyvével. A befejezés is zseniális, fenntartja az érdeklődést, kiált a folytatás után. Köszönöm az élményt, Fayer Sándor.

 

5/5 

A bejegyzés trackback címe:

https://renatawmullerszubjektiv.blog.hu/api/trackback/id/tr4216104302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása