Könyves gondolatok, olvasmányok és amik egyébként elgondolkodtatnak naponta...

Renáta W. Müller SZUBJEKTÍV könyves naplója

Renáta W. Müller SZUBJEKTÍV könyves naplója

Kalandos utazásom a vikomttal...

2021. május 07. - Renáta W. Müller

Julia Quinn:  The viscount who loved me

Eléggé kalandos volt az utam ezzel a könyvvel. Mint a sorozat 1. kötetének értékelésében kifejtettem, nem igazán vett le a lábamról az első rész, és ebben nagy szerepe volt a gyenge magyar fordításnak. Nem is nagyon volt kedvem tovább folytatni a sorozatot DE AZTÁN MEGNÉZTEM a 'A Herceg és én.' Netflix megfilmesített változatát, és minden megváltozott. Szuper filmet készítettek egy nem annyira szuper könyvből, és ez nagyon ritka dolog! Szerencsés ez a szerző. Eszméletlen, hogy mennyire formabontóan merész, kreatív és szenvedélyes filmet csináltak a könyvéból. Igaz, hogy kissé szokni kellett eleinte a szereplőválasztást, meg az egész rendhagyó koncepciót, amivel a rendező dolgozott, de a végére teljesen beleszerettem. Ez adta meg aztán a lökést, hogy mégis kezembe vegyem a 2. kötetet. Egyharmadáig bírtam magyarul, többek között az ilyenek miatt: "bármit is mélyesztett Kate a lábába, az most egy kissé mélyebben mélyedt a kelleténél..." "... de köszönettel nem fogadták el...""A nő csak Bridgerton lehetett, ugyanolyan gesztenyeszín haja volt, mint Anthonynek és Colinnak. Nem is szólva azonos testalkatukról..." Itt átváltottam az angol eredetire, amit mindenkinek szívbőlviscount-who-loved-me_pb.jpg javasolnék ennél a sorozatnál, aki tud és szokott angol nyelven olvasni. Sokkal jobban átjön a regény hangulata. Aranyos volt. Azt nem mondom, hogy egy világrengető alkotás, de kedves történet, és a végére megtetszett. Eléggé el volt túlozva benne Kate anyjának a haldoklási jelenete és Anthony méhcsípéses mizériája is a meglátáson szerint. (Bár ezt a szerző a regény végén megpróbálja alátámasztani.) 

A készítők már dolgoznak a könyvsorozat 2. kötetének a megfilmesítésén, én pedig alig várom, hogy láthassam. Ha ez is annyira telitalálat lesz, mint az első.... Ez bátorít arra, hogy mégiscsak tovább olvassam ezt a sorozatot, mintegy alapozásként, míg várok a filmre. ;) 

 

4/5

A bejegyzés trackback címe:

https://renatawmullerszubjektiv.blog.hu/api/trackback/id/tr2816525108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása