Könyves gondolatok, olvasmányok és amik egyébként elgondolkodtatnak naponta...

Renáta W. Müller SZUBJEKTÍV könyves naplója

Renáta W. Müller SZUBJEKTÍV könyves naplója

J.R.R. Tolkien: A gyűrűk ura I. A gyűrű szövetsége

2019. december 13. - Renáta W. Müller

Túl sokáig, évekig vártam vele, mire rávettem magam, hogy nekiugorjak, és de jó, hogy megtettem!

Egy REMEKMŰ, egy CSODA, az emberi találékonyság, fantázia, képzelőerő és mesemondás ETALONJA.

Komoly kihívás nekünk, covers_141736.jpgmai olvasóknak, akik a pörgős, gyors, akciódús olvasmányokhoz vagyunk szokva, de ha az ember megadja neki az esélyt, és nem lapoz át a könyv felén, a rengetegnél is több leíró részen, akkor beszippantja a varázslat. Én audiókönyvként hallgattam, vezetés, sport stb. közben, és így szuperül működött. A krízis pontok, bevallom, a karakterek által elszavalt/énekelt dalok és versek voltak a számomra. Ezeket, ha könyvben olvasom, meglehet, hogy átlapoztam volna, de így nem volt esélyem. :D Sosem hittem volna, de ez a mese igenis, hogy függővé tesz. Elvarázsol, lépésről-lépésre beljebb von a tündéri világába, és rajongóvá tesz. Alig vártam, hogy megint feltehessem a fülhallgatót, és belépjek a varázsajtón. Azonnal folytatom is a második kötettel. 

5/5

A bejegyzés trackback címe:

https://renatawmullerszubjektiv.blog.hu/api/trackback/id/tr5615351220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása