Könyves gondolatok, olvasmányok és amik egyébként elgondolkodtatnak naponta...

Renáta W. Müller SZUBJEKTÍV könyves naplója

Renáta W. Müller SZUBJEKTÍV könyves naplója

Ami az idegeimre megy...

2019. október 15. - Renáta W. Müller

... az az un. autós mobiltelefon tartó.  Tulajdonképpen egy totál egyszerű eszköz, aminek meg kellene könnyítenie az életemet, de nem ezt teszi. Minimum 8 különböző modellt vásároltam már (tapadókorongosat, mágnesest, szélvédőre ragasztahtót, szellőzőre rögzíthetőt, univerzálisat, forgathatót, teleszkóposat és a többi...) de egyik sem tartott tovább egy hétnél. A legutóbbi bírta legtovább, de amikor tegnap vezetés közben egy kanyarnál levált a szélvédőről és természetesen pont a talpam alá esett... félrehúztam a kocsit, leállítottam a motort, káromkodva lehúztam az ablakot és kivágtam a műanyagot a búsba. Jólesett. 

72301972_539466293519240_2346455223532257280_n.jpg

Elégedett mosollyal az arcomon soroltam vissza a forgalomba, csak azért, hogy 200 méter után újra kiálljak jobbra, megfordítsam a kocsit és visszatérjek a tett színhelyére. Magam előtt láttam, ahogy a nagytestű, hegyitarka, intenzív tejadó emlős ráérősen csámcsog a műanyagon, aztán a torkán akad (mert ezt a szart még megenni sem lehet) és kifordult szemekkel végzi be egyénbként békés életét az én dühkitörésem miatt. Átmásztam a kerítésen és lazaságot színlelve begyüjtöttem a mobiltelefon tartót a fűről. 

Az emberiség a Holdon járt, könyörgöm! Lehetséges, hogy képtelenek vagyunk egy használható mobiltelefon tartót készíteni?? Ebbe nem nyugszom bele. ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://renatawmullerszubjektiv.blog.hu/api/trackback/id/tr9115223572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása