Könyves gondolatok, olvasmányok és amik egyébként elgondolkodtatnak naponta...

Renáta W. Müller SZUBJEKTÍV könyves naplója

Renáta W. Müller SZUBJEKTÍV könyves naplója

Nem erre számítottam, amikor randira hívtam

2020. április 03. - Renáta W. Müller

az EGOMÁNIÁS-t Vi Keeland-tól.

Ez volt az első könyvem a szerzőtől, és hát őszintén szólva a borító alapján nem számítottam túlzottan mélyenszántó olvasmányra. Viszont nem is ezt kerestem. Más 'nehéz' eléggé elmét/szívet igénybe vevő  32848471_sy475.jpgolvasmányok mellett, szükségem volt valamire, ami kikapcsol. Valami könnyed sztorit akartam, ami egyensúlyban tart pl. a Trónok harcával szemben (amit szintén most olvasok)  és pontosan ezt kaptam, ráadásul minőségben. Hozzá kell tennem, hogy előbbi olvasmányomból tanulva (el Diablo) ezúttal az eredetit olvastam, és hú, de jól tettem. Imádni valók voltak a frappáns dialógusok a szereplők között. Pont kellőképp volt mocskos főszereplőnk szája és azt is a megfelelő időben és helyzetekben. :) Ez egy remek kikapcsolódást nyújtó olvasmány elegendő drámával és az ideális mennyiségű romantikával és erotikával. Sőt, szexi egomániásunkról a sztori folyamán kiderül, hogy nem is annyira egomániás, ami csak még szerethetőbbé teszi. Emerie karakterében végig kerestem, hogy vajon mikor bukkan elő egy negatív jellemvonás, valami, bármi, ami csorbítaná a tökéletességét, de azt kell mondanom; nem volt ilyen. Ez kérem, egy tökéletes nő, minden férfi álma. (hihi) Az ex feleség meg hát... (bitch). Az abszolút gonoszság megtestesítője. Tudom, eléggé kisarkított így ez a mese, fekete és fehér, a hiba nélkül való jóság és a szívtelen gonosz egy könyvbe zárva, de tudjátok mit? én most ezt sem bántam. Most pont ez kellett, és élveztem az olvasás minden pillanatát. Nagyon élvezhető, dinamikus, kreatív stílusa van az írónak, tökéletesen lefedi a könnyed szórakoztató irodalom kívánalmait véleményem szerint.

A borító.... nos igen... ezt már kevésbé találtam fantáziadúsnak. Persze, jó a pasi a képen, szexi shoot, nem erről van szó, de azért... egy borítótól én többet várok. Ha levonnék fél csillagot az értékelésből akkor ezért tenném, de nagylelkű hangulatban vagyok, így nem teszem. Ez a könyv végül is felűlmúlta a várakozásaimat és ez mindenképp pozitív.

 

5/5   

 

A bejegyzés trackback címe:

https://renatawmullerszubjektiv.blog.hu/api/trackback/id/tr8615587948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása